(Vreme čitanja: 4 minuta)

Već od prvog dana primene Zakona o e-Fakturama, preciznije, od 1. maja 2022. godine omogućili smo verovatno najbrže i najjednostavnije slanje i prijem e-Faktura u okviru programa za računovodstvo, odnosno, programa za praćenje poslovanje.



Lidder, uveliko, automatski šalje i prima e-Fakture zahvaljujući decenijskom iskustvu u slanju elektronskih dokumenata direktno iz programa na elektronske adrese primalaca. Sada, sa prelaskom na elektronske fakture, onog trenutka kada fakturu proknjižite možete je poslati direktno na SEF. Da ne zaboravimo, možete joj dodati i prilog i/ili dodatne informacije ako je to zahtev SEFa ili vašeg komitenta. S druge strane, kada je reč o e-Fakturama koje vama šalju, one stižu direktno u program gde ih možete prihvatiti ili odbiti, a potom i automatski učitati/importovati u dokument koji ćete knjižiti (bez prekucavanja). Gde god je bilo moguće uveli smo automatiku kako biste posao radili jednostavno i brzo, a da ne morate da brinete o greškama jer ne ukucavate dokumenta ručno.

najbrze i najjednostavnije slanje i prijem e-Faktura
U skladu sa monolitnim konceptom, e-Fakture su sastavni i neodvojivi deo Liddera i to je ključna prednost u odnosu na druga poslovna rešenja.

Kada imate JEDAN ALAT (koji nije integrisan iz više softvera i/ili modula) svi segmenti poslovanja su prirodni deo jedne celine.

Nema duplog posla, prebacivanja/prenošenja podataka iz modula u modul, proveravanja i sl. e-Fakture su deo iste te celine i zato nema prekucavanja faktura na SEF kada šaljete e-Fakture, kao što nema ni prekucavanja kada primljene fakture treba da knjižite. Sve je usaglašeno, tačno i pregledno – vaše kompletno poslovanje je na jednom mestu.


Da ne zamišljate sve ovo, najbolje je da pogledate naš kratak video o direktnom slanju i prijemu e-Faktura bez posrednika, kao i odgovore na neka od najčešćih pitanja u vezi sa radom sa e-Fakturama:

• Rad sa e-Fakturama direktno i bez posrednika « POGLEDAJ
• Šta kada primalac e-Fakture nije registrovan za prijem dokumenata na SEF « POGLEDAJ
• Import e-Fakture (xml fakture) u dokument za knjiženje « POGLEDAJ
• Automatski upis Internog obračuna u Pojedinačnu evidenciju SEF-a « POGLEDAJ
• Šta kada je e-Fakturu potrebno poslati i na CRF? « POGLEDAJ
• Slanje e-Fakture sa poreskim oslobođenjem na SEF « POGLEDAJ


Podsećanja radi, u pogledu praćenja poslovanja Lidder pokriva sve segmente – od dnevnih knjigovodstvenih operacija, kao što su fakturisanja i kalkulacije, preko obračuna svih vrsta isplata, praćenja robe i zaliha, osnovnih sredstava, do rada u maloprodaji i veleprodaji, kao i proizvodnji. Podrazumeva automatski obračun poreza, plata, kao i jednostavnu izradu završnog računa i automatsko otvaranje nove poslovne godine.

Brojni automatski izveštaji daju uvid u trenutno stanje firme, ažurno i precizno u trenutku dok posmatrate podatke. Jednostavna preglednost omogućava prelazak iz dokumenta u nalog ili npr. iz šifarnika u karticu samo jednim klikom.

Trideset godina rada isključivo na Lidderu garant su naše posvećenosti poslu i naše rešenosti da Lidder i u narednim decenijama uspešno pomaže razvoj još većeg broja firmi najrazličitijih delatnosti, kao i računovodstvenih agencija i biroa, naravno. Javite nam se da Vam to i pokažemo!







Ukoliko Vam se blog i tema dopadaju, prijavite se na listu
kako ne biste propustili neki od narednih postova.





Prethodni blog post: Kako vam ažurno knjigovodstvo pomaže da unapredite svoj posao?