Neograničena podrška u Lidder klubu

Načini kojima pomažemo našim korisnicima
Uz pomoć



redovnih novih verzija
Uz pomoć



praktičnih saveta
koje i prima i daje
Kroz



podršku koja je
uvek tu za Vas

Cloud servisi

Svim članovima Lidder kluba omogućili smo korišćenje BESPLATNIH cloud servisa kao što su cloud bekap, direkt email, cloud skladišta za razmenu podataka i druge.

Uvek VAŠI podaci

Sa Lidderom imate uvek sigurne podatke i to kod Vas! Podaci se nalaze na Vašem hardveru, nezavisno od interneta i nepoznatih servera. Podatke arhivirate ili razmenjujete putem cloud servisa kad Vi to želite ili automatski.

Elektronski servisi

Od automatskog popunjavanja osnovnih podataka o preduzećima prilikom unosa novog poslovnog partnera, iz baze NBS, pa sve do elektronskih PP-PDP, PPP-PD, PP-PDV...

lidder

Konstantan razvoj i sigurna ažurnost

Razvoj i praćenje promena u poslovnom i zakonskom okruženju se ogleda u redovnim izlascima novih verzija Liddera već 30 godina.

Nove verzije su automatski najavljene u samom Lidderu i iz Liddera se i preuzimaju sa Lidder servera. Proces instalacije novih funkcija je potpuno automatizovan, radi se iz poznatog okruženja, u samom Lidderu, i bez napora čak i na velikim mrežama računara!

 
Pogledajte izvod iz novina koje dolaze uz svaku verziju Liddera, u samom Lidderu.


održavanje softvera

Kontinuirano kvalitetno i efikasno održavanje

Održavanje se najpre ogleda u redovnim objavama novih verzija kroz koje se prate tehnološki i poslovni trendovi.

Ona manje očigledna ali jednako važna komponenta održavanja je dugoročnost, stabilnost i filozofija poslovanja proizvođača jer od toga zavisi način i kvalitet održavanja i podrške koju treba da imate na raspolaganju bilo kad, kada Vam zatreba.

Lidder Monolit se neće odseliti u profitabilnije krajeve ako se zarada smanji. Profit nam nije cilj, on je posledica pružanja usluga u kvalitetu koji uglavnom prevazilazi očekivanja. Tu smo da tu ostanemo.

 

Pročitajte nešto više o Lidder Monolit-u, Proizvođačima koji vole svoj posao.

 

Zašto je dobro biti član Lidder kluba, tj. imati održavanje?

Samo saznanje da imate stručnu podršku u svakodnevnom radu Vam pospešuje rad, sigurniji ste, zar ne? Zbog toga smo osmislili Lidder klub. Bezmalo neograničena podrška je nešto na šta smo ponosni i što svim korisnicima nudimo u okviru članstva u Lidder klubu. Verujemo da je najbolji način približavanja podrške korisnicima eliminacija straha od cene svakog poziva ili svake reinstalacije ili svake obuke...

Lidder klub obezbeđuje neograničenu podršku radu u Lidderu. Da, dobro ste pročitali! Za članove NEMA merenja vremena, NEMA brojanja minuta, NEMA brojanja poziva, NEMA brojanja email-ova.

Godišnje članstvo dodatno UKLJUČUJE:

  • Automatski dostupne nove verzije Liddera
  • Automatski dostupne ažurne šifarnike PU i statističke podatke u vezi sa zaradama
  • Kompletno podržan rad sa e-Fakturama (direktna veza sa Sistemom Elektronskih Faktura (SEF)
  • Neograničene konsultacije u našim prostorijama
  • Neograničene konsultacije telefonom ili email-om
  • Jednu Celodnevnu kompleksnu konsultaciju o boljoj upotrebi Liddera kod Vas na Vašoj lokaciji, po povlašćenoj ceni
  • PUN pristup Cloud bekapu i razmeni podataka, direkt email-u i ostalim elektronskim servisima

... i nasmejane sveznalice koje će Vam najverovatnije pomoći da problem koji imate, rešite. Ako ne, makar ćete popričati sa nekim ko Vas razume :-)


podrška

Praktična konkretna podrška u konkretnoj situaciji

U teoriji sve to lepo zvuči, ali kada dođemo do svakodnevnih pitanja, nije baš jednostavno, zar ne?
Kod nas podrška jeste i jednostavna i dostupna i praktična. Kako zbog Vas tako i zbog nas.
Da bi korisnici koristili pun potencijal Liddera, obezbedili smo različite vrste konkretne praktične pomoći i podrške u svakodnevnom radu. Podrška nije samo naš čuveni help desk, već su tu i druge, online i offline vrste pomoći.

 

Svaki korisnik Liddera na raspolaganju ima sledeće vrste podrške:

TeamViewer

Ukoliko Vam se javi problem pri radu, po potrebi ga rešavamo i putem licencirane TeamViewer podrške.

Telefonska podrška

Svakog radnog dana od 08-15,30 časova na raspolaganju vam je podrška putem telefona.

013.300.013 013.300.010

Stručna podrška

Stručna pomoć podrazumeva da poznajemo Vaš posao i da Vam uvek stvarno i pomognemo.

Stručna Pomoć

Podrška iz programa

Pomoć je dostupna direktno iz programa i to za deo programa u kom trenutno radite !

Samo pritisnite F1

Podrška na internetu

Kompletan sadržaj pomoći možete pronaći i na našim internet stranicama.

HELP.lidder.nd.rs

Email podrška

Sva pitanja i prijavu problema možete slati na stalno dostupnu email adresu!

podrska@nd.rs

Knjige

Obezbedili smo i štampane knjige Lidder u teoriji i Lidder u praksi radi lakšeg i udobnijeg učenja.

Knjige