Brzi vodič: 5 ključnih tačaka efikasne saradnje sa računovođom

5 ključnih tačaka efikasne saradnje sa računovođom

5 ključnih tačaka efikasne saradnje sa računovođom

U poslednjih par godina intenzivno smo razgovarali sa mnogim računovođama i njihovim klijentima pokušavajući da shvatimo na koji način međusobno sarađuju. Postavljali smo razna pitanja, ali suštinski sva se svode na neke od ovih oblasti: Kako saradnja izgleda iz ugla računovođe? Kako saradnja izgleda iz ugla klijenta? Šta je loše, a šta dobro? I šta bi moglo biti bolje?

Vodič: Računovodstveni propisi i softver – ključni aspekti

Radite li prosecno tacno po prosecnim nabavnim i prodajnom ili precizno

Računovodstvo i poslovni softver

Izbor poslovnog softvera je vrlo kompleksan zadatak. Softver nije nešto što traje od danas do sutra, softver je dugoročna investicija. Pod pretpostavkom da već koristite neki softver i želite da ga promenite ili tek započinjete poslovanje i želite da odaberete pravi softver koji će zadovoljiti sve Vaše poslovne potrebe, tek, na putu ste da izaberete neki novi. Vi treba da izaberete onaj pravi, koji ispunjava zakonsku računovodstvenu regulativu i koji će Vam olakšati poslovanje!

Vodič: Kako vodite poslovanje, precizno ili odokativno?

Radite li prosecno tacno po prosecnim nabavnim i prodajnom ili precizno

Skriveni problemi pri odabiru poslovnog alata

Poslovanje možete pratiti ili voditi poslovnim softverom. I to vođenje ili praćenje možete raditi precizno, a možete sve raditi i "po prosečnim nabavnim", a često i po "prosečnim prodajnim". Najgore je kada se ukombinuju oba sistema zbog nedostataka u softveru i planiranju, a Vi, umesto preciznih podataka dobijate stotine razloga zašto to baš tako "svi rade" i zašto "to, ustvari, nije važno". Nekima koji opravdavaju tu situaciju, nije važno, a neki ne razumeju... A bitno je i treba razumeti.

Kako iskoristiti prednosti web-a u poslovanju



Analizom potreba klijenata do kvalitetnog rešenja za unapređenje poslovanja



Nakon analize potreba naših klijenata utvrdili smo sa kojim problemima se susreću u poslu i na osnovu ove analize ponudili smo adekvatno rešenje, koje istovremeno na više načina omogućava razvoj poslovanja
– Automatski Veleprodajni Portal.

Detalje ove analize možete pročitati u Studiji slučaja: B2B portal.

Proizvodnja – problemi i izazovi

Najčešći problemi i zazovi u proizvodnji

Izveštaj o najčešćim problemima i izazovima
kod proizvodnih kompanija

Nakon mini analize kompanija koje se bave proizvodnjom, sastavljen je upitinik sa 7 pitanja (sa već ponuđenim odgovorima) uz pomoć koga bi se došlo do tačne identifikacije i klasifikacije problema i izazova u ovoj poslovnoj oblasti. Rezultati ankete se nalaze u izveštaju.

Trgovina – problemi i izazovi

Najčešći problemi i izazovi u trgovini

Izveštaj o najčešćim problemima i izazovima kod
kompanija koje se bave trgovinom i veleprodajom

Nakon mini analize kompanija koje se bave trgovinom i veleprodajom, sastavljen je upitinik sa 6 pitanja (sa već ponuđenim odgovorima) uz pomoć koga bi se došlo do tačne identifikacije i klasifikacije problema i izazova u ovoj poslovnoj oblasti. Rezultati ankete se nalaze u izveštaju.

Usluge – problemi i izazovi


Izveštaj o najčešćim problemima i izazovima
kod kompanija koje pružaju usluge

Nakon mini analize kompanija koje pružaju usluge, sastavljen je upitinik sa 9 pitanja (sa već ponuđenim odgovorima) uz pomoć koga bi se došlo do tačne identifikacije i klasifikacije problema i izazova u ovoj poslovnoj oblasti. Rezultati ankete se nalaze u izveštaju.

Računovodstvo – problemi i izazovi

Najčešći problemi i izazovi u računovodstvu i knjigovodstvu

Izveštaj o najčešćim problemima i izazovima kod računovodstvenih i knjigovodstvenih agencija

Nakon mini analize kompanija koje pružaju knjigovodstvene i računovodstvene usluge, sastavili smo zatvoreni upitinik sa 8 pitanja uz pomoć koga smo došli do tačne identifikacije i klasifikacije problema i izazova u ovoj poslovnoj oblasti. Rezultate ankete pogledajte u izveštaju.