• Efikasnost i brzina početka rada +

    Lidder 10 MRS, knjigovodstveni program

    Odmah po instalaciji, Lidder je potpuno operativan i spreman za početak rada. Vreme potrebno da se prvi dokument kompletno obradi od trenutka instalacije meri se u minutima jer je čak i otvaranje nove baze inteligentno i podrazumeva automatsko otvaranje preko 100 činioca poslovanja, tj. udruživanja šifarnika, magacina, definisanje kontnog okvira, poreskog sistema, postavke opcija... Sve to znači da prvu fakturu možete poslati kupcu neposredno posle instalacije samog programa. Vaše je "samo" da robu prodate (...i potom naplatite)!

  • Ušteda vremena +

    lidder 10 monolit Razumemo da je vreme najdragoceniji, i jedini neobnovljiv, resurs kojim kompanija raspolaže te smo se zato potrudili da vreme od dogovora preko tehničke instalacije do stvarnog početka rada svedemo na minimum. Što se nas tiče, to se sve može izvesti za 1 dan, ukoliko imate ispravnu mrežu i računare, kao i ukoliko imate ljude spremne da počnu da rade inteligentnije i efikasnije.

    Takođe, godinama radeći na kvalitetu, uspevamo da korisnici Liddera, nakon inicijalne kupovine, nemaju potebe da provode vreme u komunikaciji sa našom podrškom: Lidder je stvarno efikasan alat tako da su korisnici samostalni, čime štedimo vreme pre svega korisnicima ali i sebi!
  • Koncept pametnih programa +

    poslovno radno okruženje

    Verujemo da je najveća vrednost za kompanije, kada govorimo o korišćenju poslovnog softvera, ušteda vremena automatizacijom svih onih operacija koje ne zahtevaju ljudsku intervenciju. Instalacija Liddera je, npr., inteligentna i sva neophodna podešavanja radi sama, a na korisniku ostaje da, ako je potrebno, Lidder prilagodi potrebama konkretne situacije što ponekad traje samo par minuta i pored obimne promene na mreži. Koncept inteligentnog programa primenjujemo od 1992. godine i od tada nam je to uštedelo verovatno više godina inženjer/sati. Našim korisnicima je SVE što je bilo neophodno, a što je bilo u moći inteligentnog softvera, bilo vrlo brzo urađeno i nisu morali ništa i nikome da plate, što su, za 22 godine rada, ogromne uštede!

  • 1
  • Odgovorite sami sebi na pitanje: Imam li TAČNE podatke o kompletnom poslovanju? +

    Lidder izveštaj
    U Lidderu svi izveštaji uzimaju u obzir sve dokumente do upravo prošle sekunde. Svaki podatak koji je uzet je tačan, a ne prosečno tačan, jer je Vaš kupac kupio nešto od Vas za neku tačnu, a ne prosečnu cenu i Vi ste zaradili tačan, a ne prosečno tačan iznos. Navedeno se, po nama, mora videti u izveštajima (za koje Vam najčešće ne treba ni jedan klik) tačno ! Prosečno tačne obračune na osnovu prosečnih nabavnih cena ostavljamo onima kojima je prosečno tačno "dovoljno dobro"... mi smo oni drugi, oni koji prave alat uz pomoć koga se tačno zna šta je šta.
  • Kontinuiran razvoj bez oštrih rezova! +

    održivi razvoj
    Lidder je “živ” proizvod, menja se i raste u skladu sa vremenom i uslovima u kojima privatna preduzeća posluju. Ovo ne znači da svakih par godina iz početka "pišemo program" zarad "praćenja tehnologija". Naprotiv. Tehnologije pratimo ali tako da to korisnik ne primeti i ništa ne radimo iz početka, čime gradimo najstabilniji softver na tržištu jer se decenije rada i provere i potvrde u praksi kumuliraju.
    Korisnici koji su promenili više generacija i operativnih sistema i mreža i okruženja, to vide kao najnormalniju stvar: nikada, za 20+ godina, nisu imali oštri rez i prelaz u neki drugi ili drugačiji program pod bilo kojim izgovorom!
  • Garancija kvaliteta +

    Lidder garancija kvaliteta
    Kontinuiran razvoj, unapređenja i praćenje aktuelnih propisa uz zadržavanje PUNE vertikalne kompatibilnosti predstavljaju osnovne delatnosti naše kompanije i zbog toga možemo sa potpunom sigurnošću garantovati vrhunski kvalitet našeg proizvoda i podrške. Puna vertikalna kompatibilnost znači, za one koji nisu iz branše, da danas, u najnovijoj verziji Liddera, možete učitati podatke iz poslovne 1999, npr., i sve podatke lepo videti bez problema i bez obzira na to što je u međuvremenu promenjeno sve što je moglo da se promeni.

    Dodatno, verujemo da je dugogodišnje i stabilno poslovanje sa jedinom deltanošću proizvodnje softvera, na ovom i ovakvom tržištu, garantovano jedinstvena i najkvalitetnija garancija koju možete dobiti.
  • 1
  • 2

Lidder poslovne prednosti

  • ŠTEDI VREME!

    program za knjigovodstvoLIDDER pomaže oslobađanju ključnih ljudi preduzeća od rutinskih poslova i praćenja transakcija da bi upotrebili svoju veštinu, vreme i kapacitete za unapređenje poslovanja.
  • KOMPLETNO POSLOVANJE!

    LIDDER je jedan program koji obuhvata celokupno poslovanje preduzeća, i to ne samo knjigovodstvo već i poslovni odnosno komercijalni segment poslovanja, a ogromna pomoć u administrativnim poslovima se podrazumeva.
  • LAKŠE OD EXCEL-a

    program za knjigovodstvoJednostavnije, a efikasnije od Excel-a: LIDDER obezbeđuje skoro neograničen broj izveštaja kroz omogućavanje mehanizma kojim sami možete kreirati iste, ali ne iz početka pišući "upite", već na osnovu već predloženih i korisnih informacija čime Vam je omogućena kreativnost bez granica i bez poznavanja tehničke pozadine sistema. Svaki izveštaj u Lidderu je interaktivan i prilagodljiv, ali koristan i smislen i bez ikakve Vaše intervencije. Vi ga možete samo popraviti i od "korektnih" napraviti "sjajne" informacije.
  • FOKUS NA POSAO!

    LIDDER je pravljen za korisnika koji se razume u poslovanje preduzeća, ali ne i u informacionu tehnologiju. Naravno, IT znanja su veliki plus, ali ih Lidder ne zahteva, osim na osnovnom nivou.Vi kroz LIDDER radite posao, koji biste inače radili u bilo kom sistemu rada, ali u Lidderu unosite izvorne dokumente u prepoznatljivom obliku, a sav ostali posao (a ima ga podosta) Lidder radi nevidljivo i trenutno, ne ometajući Vas.
  • AUTOMATIKA I KONTROLA!

    Lidder 10 knjigovodstvene kontrole Jednostavnim, jednokratnim i direktnim unosom u LIDDER isprava i dokumenata koji se inače javljaju u poslovanju, automatski se obrađuje celokupno poslovanje. LIDDER ODMAH i stvarno kompletno i AUTOMATSKI analizira i knjiži dokumenta i obezbeđuje sve zakonski propisane i sve druge neophodne evidencije. Iz tih istih podataka se kreiraju sve potrebne informacije za upravljanje poslovanjem kao i za svakodnevne poslove koje LIDDER automatski na sebi svojstven način predočava korisniku u zavisnosti od konteksta.Lidder sprovodi mnogo formalnih i logičkih kontrola i često koristi svoju ekspertsku bazu u svakodnevnim rutinskim poslovima i mogućnosti greške su izuzetno male, što se u praksi potvrđuje iz dana u dan, godinama.
  • VEĆA PRODUKTIVNOST!

    Svi izveštaji su raspoloživi za štampu u momentu kada izveštaj gledate na ekranu i kada odlučite da je štampani primerak potreban. Skoro svi izveštaji su interaktivni i omogućavaju da izveštaj koji trenutno gledate razložite do najsitnijih osnovnih podataka od kojih je taj izveštaj nastao pri tom ne izlazeći iz izveštaja i time ne gubeći koncentraciju. Produktivnost rada na ovaj način svima raste eksponencijalno!Uz pomoć LIDDERa možete samostalno da sastavljate knjigovodstvene isprave, vodite i zaključujete poslovne knjige, trenutno sastavljate periodične i godišnje izveštaje, i time efikasno upravljate preduzećem i njegovim resursima.
  • ZAKONSKA USKLAĐENOST

    program za računovodstvoStanja svih zaliha po lokacijama, poslovna i knjigovodstvena likvidnost i sve zakonom zahtevane evidencije se dobijaju JEDNOSTAVNO. Na primer: nalog za knjiženje, dnevnik promena, kartice analitike i sintetike, PDV evidencije, zaključni list, bilans stanja i uspeha, KEPU, itd. dobijate na par pritisaka tastera u upotrebljivoj i prepoznatljivoj formi. Podrazumeva se da svaki izveštaj stvarno jednostavno i sami, možete prilagoditi svojim potrebama bez potrebe da zovete i plaćate nekome da nešto prilagodi. Jedna od bitnijih karakteristika Liddera je Vaša samostalnost u radu.

Lidder postoji u STD, PRO i ENT verziji:

Tehničke verzije Liddera smo prilagodili korisnicima različitih obima poslovanja.

Ideja vodilja je da malima treba isti obim funkcionalnosti kao i velikima, ali za manji obim posla i sa različitim nivoom detalja u korišćenju.

  • ENT je ENTerprise verzija Liddera > sve što znamo, umemo i imamo
  • PRO je PROfessional verzija Liddera > sve što znamo i umemo
  • STD je STanDard verzija Liddera > sve što je potrebno
  • START je STanDard verzija Liddera koja ne može imati terminale > sve što je neophodno
  • EDUCA je START verzija Liddera koja je besplatna ali sa nekim dodatnim ogrniačenjima > naša pomoć snalažljivima u malim firmama.

Kroz Lidder Monolitni Računovodstveni Softver svi korisnici dobijaju sve funkcionalnosti ali je obim usluga i detaljnost obuke prilagođen specifičnostima veličine korisnika.

Generalno, preporuka verzija po par kriterijuma

Ako ste
mikro
kompanija

STD

Računovodstvo:
eksterno

5+ zaposlenih
Ograničen IT
Zakonska usaglašenost
poželjna
Ako ste
mala/srednja kompanija

PRO/ENT

Računovodstvo:
interno

15+ zaposlenih
Interni ili eksterni IT
Zakonska usaglašenost
potrebna
Ako ste
računovodstvena
agencija

PRO

Računovodstvo:
sopstveno

20+ klijenata
Eksterni IT
Zakonska usaglašenost
neophodna
Ako ste
obrazovna
ustanova

EDUCA

Računovodstvo:
nastavno

neograničeno
Nastavni IT
Zakonska usaglašenost
nebitna