poslovanje online Nakon analize potreba naših klijenata utvrdili smo sa kojim problemima se susreću u poslu i na osnovu ove analize ponudili smo adekvatno rešenje koje ujedno omogućava razvoj poslovanja – Automatski Veleprodajni Portal.

Problem koji su kompanije najviše isticale jeste dostupnost informacije o tačnom stanju artikala na terenu u bilo kom trenutku. Tako su kompanije koje imaju komercijaliste na udaljenim lokacijama često imale problem ažurnosti podataka sa kojima rade, što je znatno otežavalo svakodnevni rad.


Kako bi prebrodili ove i slične probleme dosta naših korisnika je pokušalo sa programima po narudžbini, ali je to prolazilo bez brzog i uspešnog ishoda. Ni jedan sistem koji je postojao nije mogao odmah da se primeni. Uvideli smo da se vremenom sve više naših klijenata sreće sa sličnim problemom i da je samo pitanje vremena kada će se i ostalim kompanijama javiti iste poteškoće u radu, pa smo rešili da kreiramo rešenje.


Detalje ove analize možete pročitati u Studiji slučaja: B2B portal.


IZ OVOG DOKUMENTA ĆETE SAZNATI:

  1. Koji su ključni problemi na koje nailaze kompanije koje imaju komercijaliste na terenu?
  2. Da li je moguće raditi prodaju 24/7 i nezavisno od lokacije?
  3. Zašto je bitno da portal bude siguran i bezbedan?
  4. Kako da podaci budu dostupni direktorima, komercijalistima i kupcima, a da ipak budu bezbedni?
  5. I još dosta toga…




Dakle, saznaćete kako da uvek imate dostupne baš one podatke koji su Vam potrebni, a da pritom Vaše poslovanje ostane sigurno i bezbedno.

Pogledajte, u studiji koju smo pripremili za vas, na koji način možete unaprediti poslovanjem korišćenjem Automatskog Veleprodajnog Portala!

Preuzmi PDF!






Prethodni blog post: Da li se Vaš softver bavi Vama ili se Vi bavite njim?