Za sada, iz Lidder-a možete praviti PDF-ove, a potpisivati ih i slati iz standardnih Windows alata.
Inače, Zakon o računovodstvu kaže da je elektronska faktura validna u tom obliku, bez potpisa i pečata i da takođe, ne mora biti potpisana ni elektronskim potpisom s tim da u slučaju kada je sastavljena kao elektronski zapis mora da sadrži potpis ili identifikacionu oznaku odgovornog lica, odnosno lica ovlašćenog za izdavanje te fakture kako bi bila potvrđena njena verodostojnost. Pojam “identifikaciona oznaka” predstavlja svaku oznaku koja jednoznačno određuje, odnosno upućuje na odgovorno lice, odnosno lice koje je ovlašćeno za izdavanje računovodstvene isprave. Dakle, to može biti ime i prezime, potpis, faksimil, elektronski potpis i sl, kao i kombinacija pomenutih ili drugih oznaka.
U Lidder-u možete shodno tome uključiti štampu te klauzule u opcijama za firmu Servis/Opcije/Firma/Opcije/Štampa fakture 2, ukoliko je već ne koristite. Kada je opcija uključena, na fakturama se na mestu potpisa ispisuje tekst “Dokument je sačinjen u Lidderu, elektronski, i važeći je bez pečata i potpisa” pri čemu se na fakturi istovremeno ispisuju i podaci o licu odgovornom za izdavanje dokumenta, što Lidder povlači iz dodatnih podataka firme.