Po čl.7 Pravilnika, svaki obveznik je dužan da za svako pojedinačno stalno sredstvo kroz Specifikaciju POA obračuna obezbedi sledeće podatke:
1) datum kada je stalno sredstvo nabavljeno i stavljeno u upotrebu;
2) iznos nabavne vrednosti;
3) datum započinjanja obračuna računovodstvene amortizacije;
4) iznos naknadnih ulaganja;
5) iznos računovodstvene amortizacije u poreskom periodu;
6) iznos računovodstvene amortizacije koji se, u poreskom periodu, priznaje za poreske svrhe;
7) iznos poreske amortizacije u poreskom periodu;
8) iznos poreske amortizacije koji se, u poreskom periodu, priznaje za poreske svrhe;
9) iznos neotpisane poreske vrednosti na kraju poreskog perioda;
10) iznos neotpisane poreske vrednosti na dan prestanka obračuna amortizacije;
11) iznos neotpisane računovodstvene vrednosti na dan prestanka obračuna amortizacije.
Obveznik je dužan da podatke iz stava 1. tač. 5), 6), 8), 10) i 11) člana 7. Pravilnika obezbedi i u zbirnom iznosu za sva stalna sredstva za koja se amortizacija utvrđuje u skladu sa ovim pravilnikom.
U Lidderu, kad odabereš „POA obračun“ i „Uradiš obračun“ (Ctrl + R) dobiješ: spisak konta osnovnih sredstava za koja je obračun urađen, specifikaciju sredstava koja su ušla u obračun po članu 10b, kao i Listu sredstava koja ne ulaze u POA. Čekiranjem polja “Prikazuj grupu dodatnih poreskih podataka” i “Prikazuj grupu dodatnih računovodstvenih podataka”, dobijaš mogućnost da tabeli automatski popunjene Specifikacije menjaš izgled po nekim već definisanim mogućnostima. Ovo je samo brži način, jer isto možeš da dobiješ i standardnim podešavanjem tabele (klikom na zvezdicu u gorenjem, levom uglu tabele).
Čekiranjem polja – “Prikazuj samo kolone evidencije po čl. 7 pravilnika POA” – automatski podešavaš tabelu tako da bude vidljivo samo 11 polja koja su propisana kao obavezna za evidenciju po članu 7. Pravilnika o POA. Korisno, ako hoćete da štampate obračun u formi evidencije.