
Zakon o e-Fakturama promeniće način rada većine firmi u Srbiji. Međutim, korisnici Liddera ne menjaju svoj način rada. Princip ostaje isti – jednom jedinom komandom oni već sada šalju svoje fakture na SEF (Sistem elektronskih faktura). Brzo i jednostavno kao što su to činili i do sada.
Lidder e-Arhiva kao osnov za rad sa e-Fakturama
Sistem e-Arhive, koji već postoji u Lidderu, dodatno olakšava rad sa e-Fakturama. Ova e-Arhiva omogućava da sva dokumenta koja se tiču vašeg poslovanja budu elektronski sačuvana i organizovana na jednom mestu, u okviru Liddera. Tako imate brz i jednostavan pristup svim dokumentima, bolju organizaciju rada i vremena, manji trošak čuvanja dokumentacije. Ali i veću sigurnost jer ćete moći da najveći deo originalne poslovne dokumentacije smestite u podatke firme u samom Lidderu, a ne u registratore. Pritom, SVI PODACI o Vašem poslovanju su NA JEDNOM MESTU, a ne u posebnom programu.Kada je reč o e-Fakturama, elektronska arhiva u Lidder-u sadrži urednu evidenciju primljenih i poslatih e-Faktura preko SEF-a, kao i njihov status. Pritom radite bez posrednika. Bez potrebe da ulazite na Servis elektronskih faktura i tamo pregledate e-fakture. U Lidderu upravljate kompletnim procesom – slanjem, prijemom, prihvatanjem, odobravanjem ili odbijanjem faktura. Sve poslove završavate u svom računovodstvenom programu Lidder 10 MRS. Ovakav način rada sa e-Fakturama samo je jedna od brojnih mogućnosti i tu je, kao i sve drugo u Lidder-u, kako biste još efikasnije radili svoj svakodnevni posao.
O prelasku na rad sa e-Fakturama pročitajte u našem blog tekstu “E-fakture i kako najbrže preći na rad sa njima”. A tu je i naš osvrt na e-Fakture nakon mesec dana od početka primene Zakona, u sklopu teksta “Da li Vam radi E-faktura?”.
U nastavku, pogledajte u kratkom klipu kako JEDAN JEDINI KLIK šalje e-Fakturu na SEF, direktno iz Liddera:
