Sa strane korisnika, nova evidencija u Lidderu je ISTA. Korisnik Liddera u radu NE MENJA ništa!
Nema na desetine i stotine podešavanja sa Vaše strane, nema dolazaka implementatora i majstora, niti radova koji traju danima (posebno za svaku firmu i za svaku bazu i za svaku vrstu dokumenta), nema posebnog naplaćivanja POPDVa, a sve je ipak i dalje istinski automatski popunjeno.
Dakle, bez trošenja Vašeg vremena i novca, što je uvek bila filozofija Liddera.
Zašto ovo naglašavamo? Pa zato što se danas na domaćem tržištu softvera računa da je sve i više nego odlično ako Vi kao korisnik mesec dana nešto podešavate da bi Vam evidencija nekako ili ikako radila, ili da je normalno da imate obrazac gde Vi sami popunjavate svako polje za svaki dokument, ili da Vam neko podešava nešto danima i mesecima… Mi smo oni drugi i zato korisnici Liddera ne menjaju ništa u svom radu, a program SAM ISPUNJAVA EVIDENCIJE I POPDV obrazac, u toku redovnog rada!
Naglašavamo, BEZ IKAKVIH PROMENA U RADU !
Ako znate svoj posao, dovoljno je da obeležite dokument u trenutku kada ga radite, a Lidder vodi računa o tome da se dokument nađe u odgovarajućoj evidenciji, a samim tim i na odgovarajućoj poziciji POPDV obrasca. Bez naprednog nivoa poznavanja Zakona o PDV-u, bez podešavanja, ručnog popunjavanja, povezivanja polja i svakako bez sati i sati poseta i asistencije tehničke podrške.
Da li je i kod Vas tako?
Ako jeste, drago nam je!Ako nije, može da bude. POZOVITE NAS!
Ukoliko Vam se dopao post, prijavite se na listu kako ne biste propustili neki od narednih.