Zamislite da je najtraženiji artikal, od 1000 drugih iz vašeg asortimana, najzad ponovo dostupan. Koliko vremena vam treba da nekoliko stotina vaših komitenata, onih koji su ga npr. kupovali u poslednja četiri meseca, obavestite da je ovaj proizvod ponovo dostupan?
Odmah ćemo vam reći, jer smo i sami testirali – ako vam je potrebno više od dva minuta, treba da potražite bolji način. Pri tom mislimo jednostavniji i brži, mnooogo brži!
Lidder vam kroz već postojeću funkciju Mail liste za obaveštavanje omogućava da na lak i brz način upravljate mail listama vaših komitenata (različitim spiskovima mail adresa), kao i da lako formirate liste komitenata kojima treba slati poruku.
Na primer, vi ćete Lidderu reći da za vas kreira listu samo onih kupaca koji su kupovali određeni artikal od vas u poslednja četiri meseca, i u narednih 30 sekundi direktnom porukom iz Liddera možete ih obavestiti da je taj artikal ponovo dostupan. Ovako kompleksan zadatak, poput ovog iz primera, može biti urađen za samo minut, ako koristite Lidder.
Liste koje pravite mogu biti i ručne gde vi sami dodajete komitente kojima ćete poslati isti mail, ali i automatski generisane po različitim uslovima, recimo kao u našem primeru. Postoje predefinisani uslovi za pravljenje liste, a možete i sami praviti kompleksnije uslove za odabir komitenata za obaveštavanje. Osnovni uslov je da komitent ima mail. Liste koje šaljete će ostati zapamćene i mogu da se koriste ponovo za neka sledeća grupna obaveštavanja.
Ovakvim grupnim obaveštavanjem možete obavestiti sve vaše saradnike ili komitente iz određenog grada da je, na primer, došlo do promene radnog vremena u vašim prodavnicama u tom gradu – podsećamo da je sve gotovo za samo minut ili dva. Ili, recimo, obavestiti sve one koji su vam plaćali u valuti da ćete im za narednu kupovinu odobriti dodatni popust! Sigurni smo da postoji mnoštvo korisnih situacija koje će vam pasti na pamet već posle prvog korišćenja. Jednostavan i brz način da gradite i jačate vezu sa vašim kupcima/komitentima, zar ne?
U periodu koji je pred nama osim imejl komunikacije 1 na 1, sve češće će biti neophodno komunicirati sa više klijenata odjednom. Najčeće je razlog za grupno slanje iste poruke marketing i zato je odlično ako možete da o novim povoljnostima automatski obavestite svoje komitente, zar ne? Jer, kako će inače znati da ponovo imate neku povoljnost u vašoj ponudi? Pritom, ne rizikujete da završite kao Spam, jer na ovaj način poruke šaljete upravo onima kojih se informacija iz vaše poruke tiče.
Kako bi izgledalo vaše poslovanje kada biste koristili ovu mogućnost?
*Posle detaljnog testiranja, ovu mogućnost smo omogućili u Lidder-u od verzije 10.85. Više detalja možete pronaći u sekciji Nove verzije na našem sajtu ili u okviru Help podsistema u samom Lidderu.
Ukoliko Vam se blog i tema dopadaju, prijavite se na listu
kako ne biste propustili neki od narednih postova.
kako ne biste propustili neki od narednih postova.
Prethodni blog post: Nova Lidder EDUCA, verzija za 2020