Svakako sa svog računara treba da najpre, u razgovoru s našom podrškom, uklonite licencu za Lidder kraćim postupkom kroz koji bismo Vas proveli – sve se radi iz Liddera, ne plašite se. Nadalje, postoji nekoliko rešenja.
PRVO je da kliknete na taster „Online podrška“ koji se nalazi u Lidder opcijama i prepustite sve stručnim licima Liddera koja će za 15-tak minuta završti posao preko ugrađenog licencnog Teamviewera u Lidder.
DRUGO rešenje je da Vaš administrator pročita uputstvo u vezi sa instalacijom Liddera i postupi po njemu. Uputstvo sa svim detaljima za administratore, kao i za sve ostalo, dobijate bilo gde u Lidderu pritiskom na F1.
TREĆE rešenje je da, ukoliko ste član Lidder kluba, besplatno dobijete našu uslugu reinstalacije Liddera ako donesete računar/e u naše prostorije gde ćemo za Vas uraditi sve što je potrebno kako biste nastavili rad u Lidderu, na novom sistemu.