Lidder ima veći broj posebno osmišljenih mogućnosti koje su posebno pogodne za rad sa velikim brojem firmi što je slučaj u većim poslovnim – knjigovodstvenim biroima, tj. agencijama. Standardna preduzeća nemaju potrebu za vođenjem više od par firmi u toku jedne poslovne godine (sestrinske firme, ćerke firme…) dok se u agencijama javlja potreba za desetinama, pa čak i stotinama firmi u jednoj poslovnoj godini.
Kada znamo da neke agencija rade kroz Lidder 25+ godina, brzo shvatite da rad sa 1000 baza, koliko Lidder maksimalno omogućava po jednom serveru (za PRO korisnike, što su agencije obično), i nije neka naročita brojka. A hiljadu istovremeno aktivnih, tj. odmah dostupnih baza su misaona imenica za mnoge, ako ne i za sve moderne sisteme i baze podataka. Za neke “sisteme” je misaona imenica imati dve poslovne godine jedne firme u isto vreme na računaru, ali nećemo ovde i o stanju na tržištu. Lidder može da učitava arhive stare maksimalno od 10 do 14 godina – toliko planirano zadržavamo vertikalnu kompatibilnost Liddera sa podacima u arhivama. Ako podatke držite u Lidderu ili na svom privatnom Lidder cloudu, a ne na posebnim arhivama, o upotrebljivosti podataka ne brinite, podaci od prvog dana rada u Lidderu, 1992, npr. su sigurno dostupni i danas.
Sad, dostupnost još i nekako, ali operacije automatskog arhiviranja nad, recimo, osam stotina preduzeća… to je već nešto komplikovanije. Naravno da je ugrađena logika da se nešto što je arhivirano i nije menjano godinama ne arhivira opet, ali nije to baš tako jednostavno kako izgleda kada se tako kaže… No oko svih tih “sitnica” se brine Lidder. Vi treba da poslušate upozorenje koje dobijate u vezi sa arhiviranjem, ako se već sami niste setili, i pustite Lidder da uradi taj izuzetno važan posao, a Vi za to vreme radite svoj. Čak, nije neophodno da čitava mreža stane sa radom. Ono što je hitno, može se raditi na mreži dok server radi arhiviranje svih firmi… a onda tu firmu koju ste menjali, arhivirajte kasnije posebno jer ju je Lidder sigurno “preskočio” jer je neko radio u njoj dok je arhiviranje bilo u toku. Za ovo, naravno, treba malo bolji od prosečnog računara i dobar internet, ali ako ostavite da se to automatski dešava noću, ni to nije problem.
Korisnik u Lidderu ne radi sa “bazama” već sa arhiviranim firmama, skraćeno: sa arhivama. Rad sa arhivama u Lidderu je prilagođen radu sa velikim brojem arhiva, na isti način kako je prilagođen radu sa velikim brojem aktivnih firmi (do 1000 po serveru za PRO korisnike, neograničeno za ENT). Možda u startu ne izgleda tako, ali vremenom se nakupi dosta “arhiva” (koje neko šalje mejlom ili preko automatski ugrađenog i iz Liddera dostupnog privatnog cloud skladišta) da knjigovođa “samo nešto pogleda”, ili se “na brzinu” napravi sigurnosna kopija baze nekog preduzeća radi “probnog knjiženja” nekog popisa i još par pripadajućih dužih operacija koje se ne mogu lako stornirati u slučaju da Vam se taj način knjiženja te neke promene ipak učini neodgovarajućim na kraju, pa su tu onda standardne sigurnosne arhive – bekap, kako bi naš narod rekao 🙂 koje su u najvećem broju. Lidder sa svime time omogućava lak rad u smislu kategorisanja, pretraživanja, lakog prebacivanja, tj. pripreme i automatskog snimanja na privatno cloud skladište (u toku rada, dok Vi radite svoj posao) i još mnogo toga drugog…