Da li je moguće da kompanija na našim prostorima ima dobar poslovni softver?


Moguće je, ali je veoma bitno kako ćete razmišljati o celom tom procesu i koji pristup primeniti kako biste imali usaglašen poslovni softver koji pomaže razvoj vašeg poslovanja.


pdv i takse, kamate, provizije Posmatrajući mala i srednja preduzeća koja posluju na tržištu Balkana, konsultanti Omega Consulting Team-a naišli su na dva tipična scenarija:

I Kompanija ima „novi“ poslovni softver koji se nedovoljno koristi, ili

II Kompanija ima „stari“ softver koji nije poslednja reč tehnike, maksimalno se koristi, ali je postao “tesan”.



Takođe su zapazili da je utisak koji preovladava u organizaciji koja se nalazi u tački posle uvođenja novog softvera žal za starim softverom i neverica da će novi softver ikad da se primeni, a menadžeri preispituju svoju odluku, pa čak pokušavaju da se upuste u nabavku trećeg softvera.

U slučaju organizacije u kojoj je poslovni softver daleko prevaziđen, utisak je drugačiji jer zaposleni odaju utisak da je sve idealno usaglašeno, međutim postojeće tehničko rešenje je odavno prevaziđeno i ne može podržati dalji razvoj kompanije. Tim Omega Counsulting navodi kao jedan od primera relativno čest slučaj kada se softverska kuća kadrovski osipa, pa postaje teško održavanje postojećeg softvera, a o dodatnom razvoju gotovo da nema govora.

Obe situacije su tačke u kojima kompanija gubi značajnu energiju. Kako kažu stručnjaci iz ove konsultantske kuće, iako se čini neverovatnim, teško je u praksi naći primer kompanije gde su poslovanje i poslovni softver odlično usaglašeni.


Odgovor na pitanja kada menjati poslovni softver, koji su izazovi u tom procesu, koji pristup primeniti i kako planirati sve korake pročitajte u kompletnom tekstu Jedna od najtežih odluka u životu kompanije – promena poslovnog softvera, tekst nastao na osnovu iskustava konsultanata Omega Consulting Team-a.


Pošto pročitate sva zapažanja o promeni softvera kod kolega iz Omega Consalting tima, vratite se ovde i pogledajte i neke konkretne stvari, koje na osnovu tri decenije poslovanja imamo i mi da kažemo, a u vezi sa ovom kompleksnom, ali za poslovanje neizbežnom temom.

Predlažemo brojne tekstove na našem blogu, a među njima izdvajamo sledeće:

Kako softver biraju neiskusni, a kako iskusni

Ne dozvolite da Vam marketing savlada zdrav razum
– Realni saveti za kupovinu poslovnog softvera!


Koji softver odabrati? I zašto baš Lidder?



Ukoliko Vam se dopada sadržaj na našem sajtu, prijavite se na listu kako ne biste propustili neki od narednih.



Prethodni blog post: PDV evidentiranje kamata, provizija, ugovora, taksi…
FINALNO TUMAČENJE