Ne dozvolite sebi da nabavku i uvođenje poslovnog softvera u poslovanje posmatrate kao trošak.


Radite pametnije, a ne više!




Sve i da krenete od suvoparnih definicija, jasno je:

Trošak = količina novca koja je potrebna da nešto kupite, radite ili napravite štogod.

Investicije = ulaganje novca, truda ili pak vremena u nešto što će stvoriti profit ili pomoći da ostvarite prednost i/ili uštedu u vremenu.


Poslovni softver je sredstvo za ostvarenje Vaših poslovnih ciljeva i stoga INVESTICIJA koja će Vam pomoći da razvijate svoj posao iz dana u dan. A kada birate, uvek birajte integrisano rešenje, jer takav program poslovanje vidi kao jednu prirodnu celinu i tako se i odnosi prema njemu, zato će Vam upravo takav softver doneti konkurentsku prednost. Srećno!

I ne zaboravite, da je pravilna primena informacionih tehnologija uvek DOBRA INVESTICIJA!

O razlikama između modularnih i integrisanih rešenja pisali smo i ranije. Ako želite da znate više, pročitajte naš tekst Šta je bolje: modularan ili integrisan sistem?




Ukoliko Vam se blog i tema dopadaju, prijavite se na listu
kako ne biste propustili neki od narednih postova.





Prethodni blog post: Kada Vam ponude SVE “za šaku dolara” (evra)