znak pitanja Na osnovu čega donosite svakodnevne, a bitne poslovne odluke? Na osnovu podataka iz par modula? Podataka od pre 3 dana, koje tumačite još 2 ? Ili od pre 7 dana jer je Cica na godišnjem?

Recimo da baš Vi treba da donesete odluku o nabavci neke robe. Na osnovu kojih informacija to radite?

A kako dolazite do neophodnih podataka?


Ok, prvo Vam je potreban koeficijent obrta. Kako se dolazi do tog koeficijenta? Na osnovu podataka iz predhodnog perioda. I krećete, prvo od robnog modula jer Vam treba stanje, gledate stavke u kojima se pominje ta roba i beležite to. Onda prelazite na finansijski modulu, prebacujete stanje. Naravno treba Vam i cena, i to po periodima, a taj podatak ko zna gde ćete naći.

Onda sve to što ste, sa strane radi kontrole, pola zapisali, a pola zapamtili, proveravate da li Vam je program “automatski” prebacio u Business Intelligence modul. Sastavljate izveštaj na osnovu podataka koje ste prebacivali iz par modula i par predhodnih izveštaja I posle više filtriranja, sortiranja I još nekih vratolomija, dolazite do stanja, a da ne znate zbog čega ste sve to I započeli… Ah da, koeficijent obrta! A tek kada, posle toliko napora, dobijete traženi izveštaj, možete početi da razmatrate nabavku. Pitate se da li je toliki napor neophodan… i time, zapravo, sledeći put odustajete od koeficijenta i nabavljate po osećaju? Pa nemate ceo dan za to!

Svakako je i obimno i složeno… Ima li pomoći?


Mora li toliko posla da ima oko samo jedne odluke? A Vi ne donosite samo jednu takvu odluku u toku dana, a za ovo ste već upotrebili pola radnog vremena. Kako ćete tek za ostale, kompleksnije odluke ? Kako da postanete efikasniji, a da pritom donosite kvalitetne odluke koje nastaju iz tačnih informacija? Mi znamo kako!

tacne odluke
Ne mora se upotrebiti pola radnog vremena. Ne mora se upotrebiti toliko truda. Ne mora se prelaziti iz jednog modula u drugi. Ne moraju se prebacivati podaci. Niti se mora filtrirati par izveštaja kako bi se došlo do jednog podatka. Jedino što Vam treba jeste Lidder 10 MRS!

Rešenje postoji i radi godinama, primenite ga.


Samo treba da označite tu robu, kao što to inače morate da bi računar znao sa kojim artiklom radite . Da, jedino to. I iz konteksne analize, koja se uvek nalazi u informacionom panelu, pored koeficijenta obrta, možete saznati i druge parametre na osnovu koji možete doneti ispravnu odluku. Možete videti koliko Vam je zarobljeno sredstava kod nekog dobavljača (i sprečiti neosnovanu nabavku), prikazuje Vam se grafikon gde lako možete uočiti kakva Vam je istorija sa tim dobavljačem, kako se (ne) menja nabavna cena, kolika Vam je razlika u ceni, kakve su Vam zalihe i još dosta toga. Uvek prisutna i automatska kontekstna analiza menja bar par ekonomista, i par BI i sličnih modula. Vreme koje štedi je možda moguće izračunati, ali povećanje kvaliteta urađenog posla i ušteda na koncentraciji zaposlenog koji to radi je nemerljiva.

Informacije su tu, i tačne su, kvalitetne, od pre sekunde, za sekundu. Za dobijanje tih informacije Vam je potrebno onoliko vremena koliko Vam treba da „bacite“ pogled na info panel u Lidderu. Govorili su Vam da to nije moguće napraviti? Niste ni razmišljali na temu? Nema veze. Lidder postoji i radi, samo ga treba primeniti i na Vašu firmu, u praksi.

Tek na osnovu trenutno tačnih, jasnih i za posao koji trenutno radite, korisnih informacija možete donositi ispravne odluke svakog časa. Na osnovu konteksne analize, koja se menja uporedno sa promenama u Vašoj kompaniji, konačno možete donositi kvalitetne odluke i na osnovu informacija i na osnovu Vašeg osećaja, zbog koga ste i dobri u poslu. Lidder od Vas može napraviti pravog pregovarača koji ne samo što oseća, nego i zna pravu meru pri odlučivanju.

Počnite sa donošenjem kvalitetnih odluka već danas i kontaktirajte nas.






Prethodni blog post: Izveštaji o poslovanju – tačni i uvek dostupni?