Mini uputstvo: kako da uštedite sebi vreme, a obezbedi svakom klijentu potrebne informacije o njihovom poslovanju
Bilo da ste knjigovođa koji se bavi tim poslom samo pola godine ili ste knjigovođa sa 20 i više godina iskustva, ovaj scenario Vam je sigurno jako poznat:
Zvoni Vam telefon, zove Vas klijent: “Samo ću kratko, kaži mi koliko imam na računu? A Pera, jel uplatio?” i “A Dule, koliko mi duguje?”
Koliko vremena utoršite kada se svakom klijentu javite i treba da:
- ga pronađete prvo u sistemu,
- nađete račun koji ga zanima,
- pogledate stanje,
- verovatno pogledate stanje i na još par računa kad ste već tu,
- zatim se vratite na treći da vidite da li je Pera uplatio i da li su ovi skinuli novac
- I na kraju se fino i kulturno pozdravite sa njim uz par konstatacija kako je danas kišni dan i kako im nije ni do čega!?
Pomnožite vreme koje utrošite sa brojem poziva koje dnevno primite i zaprepastićete se. Prema našem istraživanju minimum 30 % svog radnog vremena svakodnevno potrošite na pozive “samo ću, kratko ću, brzo ću, vidi mi, molim te ovo…”.
Kako smo uvideli da je to sve veći problem osmislili smo način da ga rešimo, i to automatizacijom. Pored svih prednosti koje nosi sama automatizacija bilo kog proces (brzina, oslobađanje ključnih ljudi rutinskih poslova, smanjena mogućnost ljudske greške na minimum i …), jedna se ovom prilikom ističe, a to je da Vaši komitenti to mogu videti sami, kada god i gde godi žele. Dakle, bilo to noću u 3h ili u toku radnog vremena mogu samostalno videti karice kupaca, dobavljača, stanja robe i sl.
Sad možemo malo urediti onu i reći “Poslovanje iz fotelje”
Vi sada verovatno razmišljate, a koliko ću ja imati posla da bih im to omogućila? JEDAN KLIK, ponavljamo jedan klik je sve što Vi treba da uradite. Vi svakodnevno automatski ili ručno uvozite/unosite izvode, unosite stanja robe ili ih preuzimate od komitenata …dakle, podaci koji su komitentima najčešće potrebni su već tu. Zašto ih ne bismo iskoristili na način da im omogućimo da oni to sami pogledaju kada žele?
Kako da njima omogućite da vide svoje stanje?
Obzirom da je XXI vek i da većina, ako ne i svi vaši komitenti, imaju pristup internetu, bilo preko mobilnog telefona, bilo preko računara, tableta ili čega već, ukucavanjem adrese b2b.nd.rs i prijavom na svoj nalog Vaši komitenti mogu videti svoje stanje. Pored stanja mogu videti razne izveštaje i druge informacije koji biste im Vi dopustili da vide. Na ovaj način, Vaši komitenti dobijaju potrebne informacije u trenutku kada im trebaju, a Vi ostavljate sebi 30% vremena za neki smisleniji i kreativniji posao.
A bezbednost?
Jedno od sledećih stvari o kojima možda razmišljate jeste bezbednost podataka. Iskustveno znamo da je najveća briga bezbednost, te je Vašim komitentima dostupno samo ono što Vi odaberete da oni vide. Fina podešavanja vidljivosti postižu se jednostavnim uključivanjem “opcija da li će komitenti videti te informacije ili ne”… Bez potrebe da znate da programirate, čak bez potrebnog prevelikog znanja IT-ja, možete smisleni deo poslovanja plasirati tako da je dostupno klijentima 24/7.
Da se vratimo na utrošeno vreme. Ok, jasno je da ne možete baš svakom komitentu reći da prestane da Vas zove, ali ukoliko se pozivi smanje barem za pola (što je i više nego očekivano) ostaje Vam više vremena za Vaš stvarni posao. Ili za ono što ste ostavili za sutra ili možda prekosutra. Isprobajte rad portala i uverite se!
Osigurajte sebi godišnji odmor bez da uskraćujete usluge svojim klijentima. Uverite se u rad portala!
Probajte i Vi rad portala!
Prethodni blog post: Drevne tajne & trikovi za uspešno poslovanje