PRODAJNA PITANJA

Većinu pitanja koje smo u poslednjih 28 godina
čuli od naših potencijalnih korisnika,
pokušali smo da, na najjednostavniji način,
prenesemo kao zbirku u ovoj sekciji.


Ako imate pitanje na koje nismo na ovom mestu odgovorili, slobodno... PITAJTE!
  • Kod koje banke i koje uslove moramo ispuniti za dobijanje kredita? +

    Uslov je da ste preduzeće bez udela društvenog/državnog kapitala. Kredit – otplatu na 12 rata odobrava Lidder Monolit, a ne banka, i ne tražimo nikakvu garanciju plaćanja. Čudno? Možda, ali Lidder je bilo moguće kupiti otplatom još od 1996. godine, kada niko nije ni razmišljao o davanju kredita i kada banaka baš i nije bilo... Mi sa našim korisnicima ostvarujemo saradnju, tako da se ne plašimo mogućnosti neplaćanja: korisnici su zadovoljni proizvodom i samim tim uglavnom nemamo problema.
  • Šta plaćamo i koliko nakon otplate licence? +

    Posle godinu dana ne morate plaćati nikome ništa. Možete izabrati da budete član Lidder kluba i time biti u dobrom društvu koje osim održavanja ima i druge pogodnosti, ali licencu ste posle uplaćenih 12 rata kupili i možete je neograničeno koristiti bez dodatnih doplata u bilo kom smislu.
  • Koliko se plaća godišnje održavanje? +

    Godišnje paušalno održavanje u prvoj godini je GRATIS, a njegova puna vrednost je 30% od vrednosti licence. U sledećim godinama korišćenja, svake godine za kontinuirano članstvo u klubu dobija se popust od 5%, tako da cena održavanja, tj. članstva u Lidder klubu pada od četvrte kalendarske godine pa na dalje na 15% vrednosti licence. Za tih 15-25% odobravamo kvartalno plaćanje. Praktično, za kontinuirano članstvo duže od četiri godine ostvarujete 50% popusta na procentualni deo.

    Novina, od početka rada se e-Fakturama, je fiksni deo članstva koji predstavlja fiksni iznos i računa se po principu: broj licenci x 40€. Iznos fiksnog dela članstva varira u zavisnosti od procenjenog obima posla u budućem periodu koji je potreban za prilagođenje Lidder-a najavljenim zakonskim izmenama.

    Članstvo u Lidder klubu nije obavezno: Nova verzija Liddera uvek postoji, samo je pitanje da li ćete je dobiti automatski kada imate paušalno održavanje ili ćete je tražiti, platiti, pa dobiti kada nemate održavanje. Isto važi i za druge usluge koje Lidder Monolit pruža.
  • Kako to „održavanje nije obavezno“? Šta ćemo mi bez vas, ako se nešto desi ili se promeni zakon? +

    Mi smo uvek tu i sve naše usluge, kao i nove verzije, su vam uvek dostupne, pa i kada niste član Lidder kluba. Članstvo u Lidder klubu vam omogućava automatsko dobijanje novih verzija bez posebnog plaćanja svake, set besplatnih usluga, kao i popuste kod dodatnih usluga za koje se, kvalitetom Liddera, staramo da vam ne budu neophodne.
  • Koja je cena sata podrške? +

    Lidder je pisan sa idejom da podrška NE BUDE NEOPHODNA. U toj nameri uspevamo, tako da sa korisnici Liddera imamo izuzetno malo susreta po pitanju poslova koji bi se mogli naplatiti po satu.

    Za sve korisnike koji su članovi Lidder kluba, podrška je uključena u cenu i ne doplaćuje se. To znači da podršku telefonom, mail-om ili čak i reinstalacije ili personalizovanu obuku u prostorijama Lidder Monolita, DOBIJATE BESPLATNO ako ste u Klubu. Ako niste član Lidder kluba, sve usluge koje Lidder Monolit pruža možete dobiti po zvaničnom cenovniku koji se objavljuje i distribuira u decembru i važi za narednu kalendarsku godinu.
  • Koliko treba da čekamo na vaš dolazak kod nas, obzirom na to da ste u Pančevu? +

    99% korisnika Liddera NEMA POTREBE za bilo kakvim intervencijama u dosta dugim periodima. Mi se ozbiljno i isključivo bavimo proizvodnjom softvera, pa je softver stabilan. Deluje neobično, ali uspevamo u cilju i nameri da sve radi bez intervencija i da zbog toga svako radi svoj posao kvalitetno - i naši korisnici i mi. Ako ipak ima potrebe za našim dolaskom, čekaćete od 0 do 2 radna dana.
  • Koliko košta računar kod vas? +

    Mi ne prodajemo računare, niti bilo šta drugo osim Liddera. Jedini izvor prihoda nam je Lidder i to je svojevrsna i jedinstvena garancija kvaliteta. Preporuke konfiguracija koje proističu iz našeg iskustva, kao i iskustva naših korisnika, možete naći na našem sajtu u meniju "Sve drugo/Pitanja i odgovori/Preporuka hardvera“ ili u Helpu u samom Lidderu u meniju „Instalacija/Predlog hardvera“. Ako nas poslušate u vezi nabavkom hardvera i ne kupite nešto po preporuci prodavca (obično je to što Vam prodaju i brže, i bolje, i jefitnije!?), imaćete manje zastoja u radu i poslovanju, a sa Vama i mi manje rešavanja problema koji proizilaze iz "bržeg, boljeg i jeftinijeg hardvera".





  • Da li program radi u mreži? +

    Da! Lidder je projektovan i realizovan kao softver koji radi u mrežnom okruženju. Na primer, možete u istom trenutku sa 30 stanica/terminala, pa i na serveru, raditi fakturu sa ISTIM artiklima, a Lidder će sam rešiti sve logičke i tehničke probleme koji pri tom poslu nastaju: Vi o tome ne brinete! Operateri treba da rade svoj posao, a ne da brinu o tome da li „neko na mreži“ radi ili ne radi isto što i oni.
  • Kako možemo da komuniciramo sa Vama, da li moramo da čekamo da nam odgovorite na tiket? +

    Vidimo da ste naš novi korisnik, po samom pitanju :) Sa nama možete komunicirati putem telefona, maila, integrisanih Lidder poruka iz samog programa, kao i putem sajta i live četa. Nema čekanja na tikete već pomoć dobijate odmah od kolega koji su uključeni u proizvodnju Liddera i svakodnevni rad s njim, a poznaju i Vaš posao, tako da u toku tog istog razgovora ili samo malo kasnije dobijate praktičnu pomoć i rešenje problema koji imate. Nema čekanja na tikete i nemuštih odgovora prevednih sa nekog jezika, ili od ljudi koji ne razumeju materiju kako je, na žalost, čest slučaj i zbog toga ovo i pitate. Ne brinite!





  • Koliko košta instalacija, implementacija i obuka kada kupimo Vaš program? +

    Kada kupite Lidder, implementacija, instalacija i obuka u našim prostorijama su uračunati u cenu. Kao i članstvo u Lidder klubu za tekuću godinu koje obuhvata neograničen broj razgovora, email-ova i sve nove verzije koje mi izbacujemo tokom godine kupovine. U to spadaju i pristup samo Vašem Cloudu za backup, direktni email servis, b2b portal…

    Da, sigurni smo da nećete zvati previše, niti da ćete imati potrebu da se mnogo i dugo obučavate, pa je neograničeni broj razgovora i obuka uključen u cenu Lidder kluba. Nikome ne odgovara da troši vreme na razgovore. Mi to znamo i pravimo Lidder takvim da Vam razgovori i podrška neće ni trebati često, što je još jedan svojevrsni vid garancije.





  • Kad platimo, koliko je vremena potrebno da instalirate Lidder? +

    Ako Vam je sve sa mrežom u redu, i ako se računari u mreži vide, po svakom računaru je potrebno oko 20ak minuta. A i to možemo da radimo daljinski, posredstvom licencnog TeamViewer-a.





  • 1

Imate neko dodatno pitanje?

Pozovite nas telefonom ili nam napišite email ili svratite do nas da popričamo!