Svim članovima Lidder kluba omogućili smo korišćenje BESPLATNIH cloud servisa kao što su cloud bekap, direkt email, cloud skladišta za razmenu podataka i druge.
Sa Lidderom imate uvek sigurne podatke i to kod Vas! Podaci se nalaze na Vašem hardveru, nezavisno od interneta i nepoznatih servera. Podatke arhivirate ili razmenjujete putem cloud servisa kad Vi to želite ili automatski.
Od automatskog popunjavanja osnovnih podataka o preduzećima prilikom unosa novog poslovnog partnera, iz baze NBS, pa sve do elektronskih PP-PDP, PPP-PD, PP-PDV...
Razvoj i praćenje promena u poslovnom i zakonskom okruženju se ogleda u redovnim izlascima novih verzija Liddera već 30 godina.
Nove verzije su automatski najavljene u samom Lidderu i iz Liddera se i preuzimaju sa Lidder servera. Proces instalacije novih funkcija je potpuno automatizovan, radi se iz poznatog okruženja, u samom Lidderu, i bez napora čak i na velikim mrežama računara!
Pogledajte izvod iz novina koje dolaze uz svaku verziju Liddera, u samom Lidderu.
Održavanje se najpre ogleda u redovnim objavama novih verzija kroz koje se prate tehnološki i poslovni trendovi.
Ona manje očigledna ali jednako važna komponenta održavanja je dugoročnost, stabilnost i filozofija poslovanja proizvođača jer od toga zavisi način i kvalitet održavanja i podrške koju treba da imate na raspolaganju bilo kad, kada Vam zatreba.
Lidder Monolit se neće odseliti u profitabilnije krajeve ako se zarada smanji. Profit nam nije cilj, on je posledica pružanja usluga u kvalitetu koji uglavnom prevazilazi očekivanja. Tu smo da tu ostanemo.
Pročitajte nešto više o Lidder Monolit-u, Proizvođačima koji vole svoj posao.
Samo saznanje da imate stručnu podršku u svakodnevnom radu Vam pospešuje rad, sigurniji ste, zar ne? Zbog toga smo osmislili Lidder klub. Bezmalo neograničena podrška je nešto na šta smo ponosni i što svim korisnicima nudimo u okviru članstva u Lidder klubu. Verujemo da je najbolji način približavanja podrške korisnicima eliminacija straha od cene svakog poziva ili svake reinstalacije ili svake obuke...
Lidder klub obezbeđuje neograničenu podršku radu u Lidderu. Da, dobro ste pročitali! Za članove NEMA merenja vremena, NEMA brojanja minuta, NEMA brojanja poziva, NEMA brojanja email-ova.
Godišnje članstvo dodatno UKLJUČUJE:
... i nasmejane sveznalice koje će Vam najverovatnije pomoći da problem koji imate, rešite. Ako ne, makar ćete popričati sa nekim ko Vas razume :-)
U teoriji sve to lepo zvuči, ali kada dođemo do svakodnevnih pitanja, nije baš jednostavno, zar ne?
Kod nas podrška jeste i jednostavna i dostupna i praktična. Kako zbog Vas tako i zbog nas.
Da bi korisnici koristili pun potencijal Liddera, obezbedili smo različite vrste konkretne praktične pomoći i podrške u svakodnevnom radu. Podrška nije samo naš čuveni help desk, već su tu i druge, online i offline vrste pomoći.
Ukoliko Vam se javi problem pri radu, po potrebi ga rešavamo i putem licencirane TeamViewer podrške.